Het doel van dit beleid is om u als onze klant te adviseren over de diensten die u van onze schoonheidssalon kunt verwachten en de stappen en procedures die kunnen worden genomen als u, de klant, niet tevreden bent met de diensten die u van onze schoonheidssalon ontvangt.
WIJ BEHOUDEN HET RECHT VOOR OM SERVICE TE WEIGEREN AAN:
β’ Iedereen met open of geΓ―nfecteerde wonden op het te behandelen gebied.
β’ Iedereen met een nagel-/wimper-/wenkbrauwaandoening of een slechte gezondheid waarvan wij vermoeden dat deze besmettelijk is, of waarvan wij vrezen dat deze verder schade kan ondervinden van onze diensten.
β’ Diabetes CliΓ«nt: informeer onze technicus zodat wij onze service met de juiste zorg kunnen verlenen. GEEN KNIP SERVICES ZIJN TOEGESTAAN.
β’ Onbeleefde, gemene of respectloze mensen.
β’ Ex-klanten die op onze zwarte lijst staan.
TERUGBETALINGEN, RETOUREN EN UITWISSELINGEN:
β’ Alle services worden niet terugbetaald.
β’ Als uw nagels/wimpers/wenkbrauwen bekrast of misvormd raken, zullen we ze repareren als u de salon waar u de service hebt ontvangen binnen 24 uur na de service op de hoogte stelt.
β’ U moet binnen 7 dagen na uw eerste service een afspraak maken om de problemen te verhelpen. We bieden geen restitutie of creditnota aan omdat u gewoon van gedachten bent veranderd.
β’ We zullen elke service opnieuw uitvoeren zonder kosten voor u als u niet tevreden bent met de kwaliteit van het werk dat we doen, maar u moet ons onmiddellijk vertellen waar u niet tevreden over bent tijdens de tijd dat u uw service laat uitvoeren, NIET nadat de service is uitgevoerd. Houd er ook rekening mee dat we uw service niet opnieuw uitvoeren zonder kosten als onze technicus uw nagels/wimpers/wenkbrauwen heeft bevestigd en duidelijk met u heeft besproken tijdens de service.
β’ Zodra u de salon uitloopt, betekent dit dat u de service voor uw nagels/wimpers/wenkbrauwen hebt geaccepteerd en er tevreden mee bent.
β’ Wij brengen u de kosten in rekening van reparaties of vervangingen die wij moeten uitvoeren vanwege schade die u heeft veroorzaakt. Bijvoorbeeld, door uw eigen gebrek aan verzorging van uw nagels/wimpers/wenkbrauwen, of de afwerking van uw nagels/wimpers/wenkbrauwen, zijn ze beschadigd (in die zin dat ze gebroken, afgebrokkeld/uitgevallen zijn of beginnen te liften).
β’ Als u vragen hebt over hoe u voor uw nagels/wimpers/wenkbrauwen moet zorgen, vraag het dan aan de technici van de schoonheidsservices.
The purpose of this policy is to advise you as our customer, as to the services that can be expected from our beauty salon, and the steps and procedure that can be taken if you, the customers, are not satisfied with the services you receive from our beauty salon.
WE RESERVE THE RIGHT TO REFUSE SERVICE TO:
β’ Anyone with open or infected wounds in the treatment area.
β’ Anyone with a with a nail/ lash/ brow condition or in ill health that we suspect may be contagious, or we fear could be further harmed by our services.
β’ Diabetes Client: Please inform our technician so we can provide our service with proper care. NO CUTTING SERVICES ARE ALLOWED.
β’ Rude, mean, or disrespectful people, and people who are in our blacklist.
REFUNDS, RETURNS and EXCHANGES:
β’ All services are non-refundable.
β’ If your nails/ lashes/ brows become scratched or mis-shaped we will fix them if you notify the salon at which you received the service within 24 hours of the service.
β’ You must arrange an appointment to fix the issues within 7 days after your initial service. We will not offer any refund or credit note because you have simply changed your mind.
β’ We will re-do any service at no cost to you if you are unsatisfied with the quality of the work we do but you have to tell us immediately what you are not satisfied with during the time you are getting your service done, NOT after the service has been done. Also, please notice that we will not re-do your service with no cost if our technician has confirmed and clear with you about your nails/ lashes/ brows during the time service is going on.
β’ As soon as you have walked out the salon door that means you have accepted and are happy with the service provided to your nails/ lashes/ brows.
β’ We will charge you for the costs of any repairs or replacements that we must carry out because of damage that you have caused. For example, due to your own lack of care for your nails/ lashes/ brows, or the finish to your nails/ lashes/ brows, they are damaged (in that they are broken, chipped/ failed out or start to lift).
β’ If you have any questions on how to care for your nails/ lashes/ brows please ask the beauty services' technicians.
Copyright Β© 2024 L'Oriental Nails & Wellness - All Rights Reserved.
Powered by GoDaddy
on combination from 2οΈβ£ SERVICES of Hands/ Feet/ Lashes/ Brows until 3οΈβ£0οΈβ£ / 1οΈβ£1οΈβ£ / 2024 & with minimum spend.